Anneke

is begripvol, altijd bereikbaar en heeft op elke vraag een antwoord

Goed geïnformeerde bewoners, hoge kwaliteit, planning gehaald

Wist u dat een uitvoerder tijdens een renovatie gemiddeld 40% van zijn tijd bezig is met het voorlichten van de bewoners en het beantwoorden van vragen?

Een renovatie is heftig voor de bewoners. Ze verdienen oprechte aandacht en goede voorlichting over wat er gaat gebeuren. Die verantwoordelijkheid grotendeels bij de uitvoerder leggen heeft echter tot gevolg dat de uitvoerder zich minder kan focussen op het technische proces. Dat komt de voortgang niet ten goede. Daarom bieden wij u de mogelijkheid om onze projectbegeleidster Anneke in te zetten.

Anneke en oudere heer

Anneke is gedurende de onderhoudswerkzaamheden persoonlijk in de wijk aanwezig. Ze voorkomt dat bewoners met hun verhalen naar de opzichter, uitvoerder, projectleider of woonconsulent gaan. Daardoor hebben zij meer tijd voor het aansturen van de werklieden en het bewaken van de kwaliteit van de werkzaamheden en de planning.

Bewoners zijn geen fanatieke lezers. Zeker tijdens een heftig renovatieproces worden zij graag mondeling geïnformeerd.

Anneke Knaapen

Anneke zorgt ervoor dat bewoners goed weten wat er op hen afkomt en wat er van hen verwacht wordt. Ze informeert bewoners over de technische keuzes, de planning van de werkzaamheden en de voorbereidingen die getroffen moeten worden.

Een paar dagen voordat de werkzaamheden starten controleert zij of bewoners zich aan het voorbereiden zijn en of er nog vragen zijn. Bewoners kunnen met vragen en klachten altijd bij haar terecht en ze heeft aandacht voor bewoners die extra hulp nodig hebben.

Anneke bij bewoner thuis

We merken elke keer weer dat de bewoners heel blij zijn dat ze zo goed en persoonlijk worden voorgelicht. De inzet van onze projectbegeleidster zorgt ervoor dat:

  • De uitvoerder wordt ontlast
  • De planning wordt gehaald
  • De kwaliteit wordt gewaarborgd
  • De bewonerstevredenheid hoog is

Meer weten? Neem contact met ons op.